onsdag 22 juli 2009

Torsdagens schema

Inte mycket nytt idag, mer än att jag har tagit fram ett ungefärligt pluggschema för de närmsta två veckorna. Morgondagens schema ser ut såhär:

10-12 Matte (potenser, exponentialfunktioner och geometri)
13-15 Kemi (kemins grunder, mol och stökiometri)
15-17 Biologi (introduktion, The Chemical Context of Life)

Biologipasset riskerar att bli lite lidande eftersom det ligger parallellt med en hyfsat spännande tempoetapp på Tour de France.

Min bror (som också ska börja läsa till civilingenjör i höst, men i industriell ekonomi) blev uppringd av en fadder igår. Själv tampas jag fortfarande med en enkät jag har fått från W-sektionens Phös - vilken är min favorit-Ö, vad skulle jag ta med mig till en öde-Ö och vilken frukt skulle jag vara? Inte helt lätta frågor att svara på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar