söndag 23 augusti 2009

Rundvandring på LTH

Nu är det bara lite drygt 11 timmar kvar till uppropet, och jag håller lite smått på med förberedelser inför morgondagen.

Min bror och en av hans vänner, som ska börja på varsin civilingenjörsutbildning imorgon, ville åka in och titta på LTH i förväg, för att hitta imorgon, så jag är precis hemkommen efter att ha guidat en liten privat rundtur. Det är tur att husen har enorma bokstäver på sig, för det är märkligt vad lika varandra så stora röda tegelstenshus kan vara. (Och då har jag ändå varit uppe på LTH en hel del gånger.)

Annars har jag ägnat en del av kvällen åt att försöka reda ut universitetets parkeringsregler. Tydligen ska det gå att lösa veckobiljett i biljettautomaterna. Jag får väl försöka mig på det eftersom parkeringskontoret inte ser ut att öppna förrän den 1 september.

På schemat imorgon:

Hälsningsanförande, upprop, rundvandring på LTH (officiell den här gången), teambildande (yay, svengelska) aktiviteter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar